Zamówienie internetowe

Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail otrzymasz informację o aktualnym statusie zamówienia. Możesz go także na bieżąco śledzić logując się na swoje konto: www.ava-sklep.pl/moje-konto/zamowienia

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Jeżeli danego produktu brakuje w naszym magazynie wówczas czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Tak, do każdego z zamówień dorzucamy próbki naszych produktów.

Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, które zostało już opłacone, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.p lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Jeżeli zamówienie, które otrzymałaś, jest niepełne bądź produkty są niepełnowartościowe, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Kod z kuponu rabatowego należy wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku. Po zatwierdzeniu, kwota za zamówienie zmniejszy się o wartość kuponu. Kupony i rabaty nie łączą się.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej - czasami maile mogą wylądować w folderze SPAM. Jeżeli poprawnie zapisałaś się do newslettera, a kupon rabatowy nie przyszedł, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Moje konto

Aby założyć konto klienta należy zarejestrować się na stronie www.ava-kosmetyki.pl/rejestracja podając swoje imię i nazwisko, adres mailowy i hasło. Na podany adres mailowy przyjdzie mail z linkiem do potwierdzenia rejestracji.

Sprawdź dokładnie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w tym folder SPAM. Jeżeli w ciągu kilkunastu minut od rejestracji nie przyjdzie do Ciebie mail z linkiem aktywacyjnym, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Aby zresetować hasło do konta wybierz opcję “Nie pamiętam hasła”. Na podany przy rejestracji adres mailowy przyjdzie link, pod którym będziesz mogła zmienić swoje hasło.

Aby edytować swoje dane, przejdź do zakładki Moje Konto > Moje Dane i dokonaj zmian. W tym miejscu możesz także usunąć swoje konto.

W każdej wiadomości z newslettera znajduje się aktywny link pozwalający na anulowanie subskrypcji. Zmian możesz dokonać także logując się na Moje Konto > Newsletter i odznaczyć “Chcę otrzymywać maile”.

Użytkownicy profesjonalni to zweryfikowane osoby prowadzące salony kosmetyczne, dermatologiczne, urody, SPA, itp. oraz osoby w trakcie kursów lub studiów kosmetycznych lub po zakończeniu edukacji. Dzięki weryfikacji Użytkownicy profesjonalni mogą dokonywać zakupów produktów przeznaczonych do profesjonalnej pielęgnacji w salonach kosmetycznych.

Aby stać się Użytkownikiem profesjonalnym, należy zalogować się na Moje Konto > Konto profesjonalne i uzupełnić wniosek. Po jego rozpatrzeniu produkty z zakładki Kosmetyki profesjonalne będą dla Ciebie widoczne.

Posiadając konto na www.ava-kosmetyki.pl automatycznie przystępujesz do Programu Lojalnościowego. Za każde zamówienie i recenzję przyznawane są punkty, które później możesz zamienić na kody rabatowe do wartości aż 100 zł przy zakupach za min. 400 zł. Organizujemy także akcje specjalne, w których można zdobyć dodatkowe punkty.

Przyznane punkty są ważne 12 miesięcy od momentu ich przyznania. Za każde wydane 1 zł otrzymujesz 2 punkty, a za recenzję kupionego wcześniej produktu, 3 punkty.
Punkty możesz wymienić na rabaty logując się na Moje Konto > Program Lojalnościowy. Wygenerowany kod rabatowy jest ważny 14 dni.

- 100 punktów to rabat o wartości 5 zł (przy zakupach za min. 40 zł)
- 200 punktów - rabat o wartości 10 zł (przy zakupach za min. 80 zł)
- 400 punktów - rabat o wartości 20 zł (przy zakupach za min. 150 zł)
- 600 punktów - rabat o wartości 40 zł (przy zakupach za min. 200 zł)
- 800 punktów - rabat o wartości 60 zł (przy zakupach za min. 250 zł)
- 1000 punktów rabat o wartości 100 zł (przy zakupach za min. 400 zł)

Dostawa

Zamówienie dostarczane jest kurierem DPD.

Darmowa wysyłka jest dostępna przy zakupach powyżej 150 zł oraz podczas trwania akcji specjalnych.

Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, które zostało już opłacone, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, odmów jej przyjęcia. Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Realizujemy zamówienia z adresem dostawy tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Formy płatności

Zamówienie można opłacić na trzy sposoby:
1. przelewem bankowym bezpośrednio na konto:
Laboratorium Kosmetyczne AVA Larysa Dysput-Goławska
05-480 Karczew
Całowanie 103B
Nr konta: 69 1050 10 25 1000 0090 3253 8549
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł przelewu: wygenerowany numer Twojego zamówienia
2. przy odbiorze – należność za zamówienie należy przekazać kurierowi.
3. przelewem online - za pomocą systemu PayPal lub iMoje.
4. odroczoną płatnością - do uzupełnienia

Jeżeli występują problemy z opłaceniem zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 730 940 222; +48 733 520 444; +48 22 613 16 17.

Jak najbardziej - jest to możliwe przy wyborze przesyłki kurierskiej.

W trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić dane.

Zwrot należności zostanie wykonany w ciągu 14 dni w sposób wybrany przy składaniu pisemnego Formularza określającego formę zwrotu.

Zwroty i reklamacje

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury. Zwracane produkty muszą mieć oryginalne opakowanie i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierającego dane klienta, nazwę towaru, ilość, datę ważności, datę zakupu, nr faktury/paragonu. Kolejnym krokiem jest nadanie paczki oznaczonej jako “ZWROT” na adres: AVA Laboratorium Kosmetyczne, 05-480 Karczew, Całowanie 103B. Koszt transportu ponosi Zwracający.

Zwrot należności zostanie wykonany w ciągu 14 dni w sposób wybrany przy składaniu pisemnego Formularza określającego formę zwrotu.

Aby zareklamować produkt, należy wypełnić protokół reklamacyjny podając następujące informacje:

- nazwa, nr serii i datę ważności produktu podane na opakowaniu
- data zakupu
- data stwierdzenia wady produktu
- powód reklamacji
– szczegółowy opis
- oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji
- dane kontaktowe klienta.

Reklamowany kosmetyk należy wraz z opisem przesłać na adres: AVA Laboratorium Kosmetyczne, 05-480 Karczew, Całowanie 103B. Reklamacja zostanie rozpatrzona po otrzymaniu produktu wraz z protokołem reklamacyjnym.