Zamówienie internetowe
Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail otrzymasz informację o aktualnym statusie zamówienia. Możesz go także na bieżąco śledzić logując się na swoje konto: www.ava-sklep.pl/moje-konto/zamowienia
Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Jeżeli danego produktu brakuje w naszym magazynie wówczas czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Tak, do każdego z zamówień dorzucamy próbki naszych produktów.
Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, które zostało już opłacone, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.p lub telefonicznie: +48 22 613 26 27; +48 730 940 222; +48 733 520 44 .
Jeżeli zamówienie, które otrzymałaś, jest niepełne bądź produkty są niepełnowartościowe, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27
Kod z kuponu rabatowego należy wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku. Po zatwierdzeniu, kwota za zamówienie zmniejszy się o wartość kuponu. Kupony i rabaty nie łączą się.
Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej - czasami maile mogą wylądować w folderze SPAM. Jeżeli poprawnie zapisałaś się do newslettera, a kupon rabatowy nie przyszedł, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27