Zamówienie internetowe

Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail otrzymasz informację o aktualnym statusie zamówienia. Możesz go także na bieżąco śledzić logując się na swoje konto: www.ava-sklep.pl/moje-konto/zamowienia

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Jeżeli danego produktu brakuje w naszym magazynie wówczas czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Tak, do każdego z zamówień dorzucamy próbki naszych produktów.

Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, które zostało już opłacone, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.p lub telefonicznie: +48 22 613 26 27; +48 730 940 222; +48 733 520 44 .

Jeżeli zamówienie, które otrzymałaś, jest niepełne bądź produkty są niepełnowartościowe, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27

Kod z kuponu rabatowego należy wpisać w odpowiednim miejscu w koszyku. Po zatwierdzeniu, kwota za zamówienie zmniejszy się o wartość kuponu. Kupony i rabaty nie łączą się.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej - czasami maile mogą wylądować w folderze SPAM. Jeżeli poprawnie zapisałaś się do newslettera, a kupon rabatowy nie przyszedł, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27

Moje konto

Aby założyć konto klienta należy zarejestrować się na stronie www.ava-kosmetyki.pl/rejestracja podając swoje imię i nazwisko, adres mailowy i hasło. Na podany adres mailowy przyjdzie mail z linkiem do potwierdzenia rejestracji.

Sprawdź dokładnie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w tym folder SPAM. Jeżeli w ciągu kilkunastu minut od rejestracji nie przyjdzie do Ciebie mail z linkiem aktywacyjnym, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27

Aby zresetować hasło do konta wybierz opcję “Nie pamiętam hasła”. Na podany przy rejestracji adres mailowy przyjdzie link, pod którym będziesz mogła zmienić swoje hasło.

Aby edytować swoje dane, przejdź do zakładki Moje Konto > Moje Dane i dokonaj zmian. W tym miejscu możesz także usunąć swoje konto.

W każdej wiadomości z newslettera znajduje się aktywny link pozwalający na anulowanie subskrypcji. Zmian możesz dokonać także logując się na Moje Konto > Newsletter i odznaczyć “Chcę otrzymywać maile”.

Użytkownicy profesjonalni to zweryfikowane osoby prowadzące salony kosmetyczne, dermatologiczne, urody, SPA, itp. oraz osoby w trakcie kursów lub studiów kosmetycznych lub po zakończeniu edukacji. Dzięki weryfikacji Użytkownicy profesjonalni mogą dokonywać zakupów produktów przeznaczonych do profesjonalnej pielęgnacji w salonach kosmetycznych.

Aby stać się Użytkownikiem profesjonalnym, należy zalogować się na Moje Konto > Konto profesjonalne i uzupełnić wniosek. Po jego rozpatrzeniu produkty z zakładki Kosmetyki profesjonalne będą dla Ciebie widoczne.

Posiadając konto na www.ava-kosmetyki.pl automatycznie przystępujesz do Programu Lojalnościowego. Za każde zamówienie i recenzję przyznawane są punkty, które później możesz wykorzystać na zniżkę przy zakupach. Organizujemy także akcje specjalne, w których można zdobyć dodatkowe punkty.

Za każde wydane 1 zł otrzymujesz 2 punkty, a za recenzję kupionego wcześniej produktu, 3 punkty. Za każde 100 punktów otrzymujesz 5 zł rabatu do wykorzystania. Punkty są ważne 12 miesięcy (365 dni) od momentu ich przyznania.

Punkty możesz sprawdzić logując się na Moje Konto > Program Lojalnościowy. Aby je wykorzystać, należy dodać do koszyka produkty o min. wartości 40 zł. W koszyku pojawi się automatycznie komunikat o możliwości wykorzystania przysługującej zniżki. Maksymalny rabat to 100 zł.

Dostawa

Paczki krajowe wysyłamy kurierem DPD, do punktów dostaw Orlen Paczka oraz Paczkomatów InPost.

Paczki zagraniczne obsługuje kurier TNT.

Darmowa wysyłka krajowa jest dostępna przy zakupach powyżej 149 zł oraz podczas trwania akcji specjalnych. Wysyłka zagraniczna jest darmowa dla koszyków powyżej 499 zł.

Jeżeli chcesz dokonać zmian w zamówieniu, które zostało już opłacone, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27

Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, odmów jej przyjęcia. Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Obecnie realizujemy dostawy do Austrii, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Niemiec, Czech, Szwajcarii, Słowacji, UK.

Formy płatności

Zamówienie można opłacić na trzy sposoby:
1. przelewem bankowym bezpośrednio na konto:
Laboratorium Kosmetyczne AVA Larysa Dysput-Goławska
05-480 Karczew
Całowanie 103B
Nr konta: 69 1050 10 25 1000 0090 3253 8549
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł przelewu: wygenerowany numer Twojego zamówienia
2. przelewem online - za pomocą systemu PayPal lub iMoje.
3. odroczoną płatnością - Twisto, iMoje

Jeżeli występują problemy z opłaceniem zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@ava-kosmetyki.pl lub telefonicznie: +48 22 613 26 27

W trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić dane.

Zwrot należności zostanie wykonany w ciągu 14 dni w sposób wybrany przy składaniu pisemnego Formularza określającego formę zwrotu.

Zwroty i reklamacje

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury. Zwracane produkty muszą mieć oryginalne opakowanie i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierającego dane klienta, nazwę towaru, ilość, datę ważności, datę zakupu, nr faktury/paragonu. Kolejnym krokiem jest nadanie paczki oznaczonej jako “ZWROT” na adres: AVA Laboratorium Kosmetyczne, 05-480 Karczew, Całowanie 103B. Koszt transportu ponosi Zwracający.

Zwrot należności zostanie wykonany w ciągu 14 dni w sposób wybrany przy składaniu pisemnego Formularza określającego formę zwrotu.

Aby zareklamować produkt, należy wypełnić protokół reklamacyjny podając następujące informacje:

- nazwa, nr serii i datę ważności produktu podane na opakowaniu
- data zakupu
- data stwierdzenia wady produktu
- powód reklamacji
– szczegółowy opis
- oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji
- dane kontaktowe klienta.

Reklamowany kosmetyk należy wraz z opisem przesłać na adres: AVA Laboratorium Kosmetyczne, 05-480 Karczew, Całowanie 103B. Reklamacja zostanie rozpatrzona po otrzymaniu produktu wraz z protokołem reklamacyjnym.